zondag 8 maart 2015

Plastic tasjes zo 2014!!!!

Al een tijdje is het zo dat je in winkels niet meer gewoon een plastic tasje krijgt, of je moet er voor betalen.... En vanaf volgend jaar zijn er helemaal geen plastic tasjes meer...

Dat vraag er natuurlijk om, om creatief bezig te gaan... En online kwam ik een leuk gratis patroon tegen, dat er om vroeg om gemaakt te worden....

En dit werdt het resultaat
Ik had nog een aantal bolletjes verloop garen liggen in vrolijke kleuren, dat geeft een leuke vrolijke uitstraling.

Het patroon vond ik hier:
http://doemijmaaruiensoep.blogspot.nl/2014/02/gratis-haakpatroon-boodschappen-netje.html

Ik heb hem gehaakt met acryl, op haaknaald nr: 4,5
Omdat acryl best nog wel mee rekt zou ik hem de helft kleiner haken, anders gaat hij best wel hangen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten