zondag 19 april 2015

Be inspired!!!

Net zo leuk als haken vind ik het speuren op internet naar inspiratie. Facebook, instagram, pinterest, google, I LOVE IT!!!!
Dus naast mappen met haakpatronen op de computer heb ik ook een map: be inspired. Deze map zit vol foto's met mooi haakwerk gemaakt door andere haaksters. Al deze haakwerkjes staan nog op mijn TO-DO LIST ( deze lijst is eindeloos, en ik moet zeker 200 jaar worden om alles te maken)

Hieronder een aantal van mijn favorieten :

Deze kwam ik vandaag tegen zo simpel maar zo mooi het patroon is hier te vinden.




Geen kleine kinderen meer hier in huis, maar dit is natuurlijk super schattig..


Hoewel ik niet een echte thee drinker ben ben ik wel gek op theemutsen, deze zou op elke tafel leuk staan





Een mini caravan, zo klein gemaakt, zo knap als je goed kijkt zie je date poten van de bankjes zijn gemaakt van klein schroefjes 




Wit, brocant gehaakt,love it....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten